Alla inlägg den 4 april 2008

Av mikaela - 4 april 2008 18:40

How do I get through one night without you
If I had to live without you
What kind of life would that be
Oh I, I need you in my arms
Need you to hold
You're my world, my heart, my soul


Without you, there'd be no sun in my sky
There would be no love in my life
There'd be no world left for me
And I, oh Baby, I don't know what I would do
I'd be lost if I lost you
If you ever leave
Baby you would take away everything real in my life

Av mikaela - 4 april 2008 18:29

nu är den borta, utväxten alltså. känns riktigt skönt.

ser lite mer naturligt ut i håret nu också. sen så toppade hon bara

igenom håret så det känns lite fräschare.

köpte även shampoo och balsam som luktar asgott. får se

om håret blir bättre av det. hoppas hoppas.


om typ en timme, elr lite mer än en timme ska jag åka

upp till h-sand och hämta bejbi. sen åka hem till han och mysa bara.

om han inte har tänkt sig ngt annat.


imorgon blev det tydligen ingen match, så då är det

träning två timmar i ncc istället. 10-12, lite tidigt tycker jag, haha.

fast egetligen inte.


nu ska jag gå och greja lite innan det är dags att åka.

ha en trevlig kväll!

Av mikaela - 4 april 2008 12:26

timrå slogs nu ut ur slutspelet. trist men sant.

dom har gjort det bra ändå tycker jag. jobbar nu också.

har haft så mkt som tre kunder. kuul.


sedan så ska jag till frisören och fixa håret. ÄNTLIGEN säger jag bara.

ska bli så skönt. men vet icke hur jag ska göra. hah. det visar sig.

annars idag/helgen händer det nog inte allt för mkt.

match både lördag och söndag. så det blir en lugn helg. massa mys röstar jag för.


over and out.


Ovido - Quiz & Flashcards