Alla inlägg den 29 april 2008

Av mikaela - 29 april 2008 15:05

har nu varit ute på en promenad som varade i ca en timme.

precis lagomt tycker jag. ska ju träna fotboll ikväll också så..

så nu sitter jag här med handuken på huvudet och har precis

duschat. ska ta och gå och hämta ett stort glas med vatten,

gå ut i solen och läsa en tidning elr liknande. alltså en bok kanske.

det återstår att se.


laaaater.

Av mikaela - 29 april 2008 12:53

idag blev det en solig dag. vilket jag tycker är bra. hoppas bara det

blir varmt imorgon med. vad ska alla göra på sista nu då?

har inte en aning själv vad som komma skall. det visar sig. har iaf

seriepremiär på torsdag, westhagen mot ifk sundsvall. så det blir väl

inte till att halsa flaskan. men vem kommer på idén att lägga en

match på 1:a maj?! gaah, blir lite tokig när jag tänker på det.


hur som helst. min dag idag har precis börjat. klev upp imorse och

åkte med emil till skolan och därefter hem igen. la mig i sängen,

och vaknade halv 1. måste va helt sjuk ja. förstår inte hur jag kan

sova så mkt. ändå är jag fortfarande trött. det går inte riktigt ihop för mig.

vi gick ju inte och la oss dundersent igår heller. som vi brukar bara.

sover nog en hel del för mycket jag.

jaja, slutpratat om det. idag så är det träning igen. annars så står

det som vanligt inte så mycket på mitt schema. vilket jag tycker

är jättejobbigt. men men. sånt är livet.


nu ska jag antingen gå på en promenad elr gå ut och läsa en tidning.

på återseende.


Ovido - Quiz & Flashcards