Alla inlägg den 24 april 2008

Av mikaela - 24 april 2008 12:04

var ju som sagt och hoppade lite studsmatta hos babe igår. roligt det där.

sen så åkte vi och köpte lite glass och satt i soolen bara. mysigtmysigt.

när emil åkte och jobbade for jag hem och hjälpte till att kratta lite

på gården, och därefter blev det så att vi satte ihop våran matta också.

så nu är den på plats. efter lite hoppande så var det dags för träning,

mest stillastående träning. övade lite på frisparkar osv. sen blev det

möte och fika. och efter det blev det en snabbdusch och sen hem till

babe igen. såg på en beckfilm som var rätt bra faktiskt. en efterlängtad

john blund kom också på besök..


har precis kommit hem från arbetsförmedlingen. varit där och lyssnat i

2timmar. lite tråkigt men det var väl bra information skulle jag kunna

tänka mig. tänkte bege mig till banken nu strax för att fixa lite med nått

konto så jag får mina skattepengar tidigare. vore ju kanon!

annars idag så är det träning i vanlig ordning. ska skjutsa emil till jobbet

också. sen så lär det väl inte hända så mkt mer.


nu ska jag ut i solen!

hej.

Ovido - Quiz & Flashcards