Alla inlägg den 29 juni 2008

Av mikaela - 29 juni 2008 18:01

"tillsammans är vi oslagbara!"

finns ingen som någonsin kommer göra mig så lycklig som du gör mig.

tillsammans med dig känner jag tryggheten. känner allt som gör så

jag blir hel. skulle aldrig kunna byta ut dig mot något elr någon i hela

världen. för mig betyder du ALLT. verkligen allt. vill inte leva en dag,

en timme, en minut, en sekund utan dig. du var den som satte den

sista lilla biten på plats. och nu är allt helt.

jag älskar dig med hela mitt hjärta. du och jag, för alltid.

Av mikaela - 29 juni 2008 15:45

då var det åter igen ett tag sen jag skrev här.

förstår inte att när man väl har lust att blogga lite

så finns det ingen tid och tvärtom. höh.


imorgon så går vi in på sista veckan på bogrundet.

och därefter är arbetslösheten igång igen. urtråkigt

tycker jag, men vad gör man. hoppas iaf på finväder

i väntan på jobb. elr väntan och väntan, man får

väl helt enkelt leta sig ut och försöka snappa upp ett

jobb. vilket inte är det lättaste alla gånger. men jag

tänker ge det ett försök, kankse två! för nu vill

jag flytta. allt som behövs är ett jobb!


nog om det. helgen börjar nu lida mot sitt slut och

min helg har bestått av att både i fredags och lördags

jobbade jag och emil på travet, i går fick vi hjälp av

jessica och andré :). sen så har jag hunnit sett en massa

oth så nu är jag snart klar med ses1. hih. man blir ju

så fäst vid sådant. tror jag ska sätta mig och se lite

nu också. sen ikväll blir det bara luuungt, emil kommer

väl hit då han slutat jobba bara :).


kankse kommer med ett inlägg lite senare också,

så det var allt för denna gång.

tjohopp

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards