Alla inlägg den 14 juni 2008

Av mikaela - 14 juni 2008 21:48

jahapp, då skriver jag ännu ett inlägg idag. guud va roligt.
sitter nu iaf och kikar lite när lillebror och emil spelar xbox.

dunerroligt om jag får säga min mening. elr så inte. dötrist

faktiskt. ska väl ta och åka och hämta hem pappsi snart.

båten börjar väl närma sig land hoppas jag. därefter ska vi

se på beck, sista vittnet tro jag den hette. har väl sett

den tusen gånger men vi tycker iaf att beck är så bra så

det spelar inte sån stor roll hur många gånger vi sett dom.

fast vissa filmer är ju bättre än andra. hur som helst.


kan ju ta och berätta att imorgon har vi match. mot sund

igen. sist förlorade vi ju. får se hur det går imorgon. seen på

måndag är det bogrundet som gäller. som tur va fick jag jobba

där ändå även fast jag först inte skulle det så.. hih. roligt.

väldigt tungt att kliva upp på morgonen bara. men det

är sådant man får ta. tänka på att man tjänar bra med pengar bara.

då brukar det lösa sig, haha.


aja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så..

vi hörs en annan gång!

/ m ikaela'

Av mikaela - 14 juni 2008 17:28

kvällen igår blev riktigt rolig tycker jag. orkar ännu

en gång inte dra upp vad som gjorts elr så. men bilder

finns kan jag lova! hah. tror dock en del blir

hemlighetsstämplade, haha! idag mår man inte så super

faktiskt. huvudet som gör riktigt ONT, och en mage

som beter sig konstigt. det går väl över, min kära

pojkvän mår heller inte så bra, så det blev ju en bra

kombination. degdag idag helt enkelt. har iaf städat

bilen vilket var väldigt behövligt så nu är den ren och fin igen.

men jag är helt sluut. färdig som artist som dom brukar

säga. ikväll blir det inte mycket gjort. har lovat att

skjutsa pappsi till och från en båt som hans jobb ska

åka med nu snart. annars blir det mys och film med den

bästaste!


nu tror jag vi ska gå på en promenad,

höööörs.

/ m ikaela'

Ovido - Quiz & Flashcards