Alla inlägg den 4 juni 2008

Av mikaela - 4 juni 2008 19:16

långdagen idag gick över förväntan. trodde mest att det

skulle bli en pina att gå igenom denna dag men icke. gick

smidigt och bra, satt och gäspade lite vid kvart i 6 bara. men

strax innan 6 så åkte sista barnet hem och jag fick stänga

igen och fara hem. riktigt skönt känns det nu måste

jag säga. trött som vanligt bara. tur är att det är fiint

väder, annars hade jag förmodligen varit ännutröttare.


ska strax hoppa in i duschen och därefter fara till h-sand och

hämta hem älsklingen min. han jobbar och sliter han med. höh.

efter det så ska vi nog hem till svärmor och hälsa på en stund,

hon har tydligen köpt ett till paket åt mig, hmpf. har redan fått

en dunderfin servis av henne då jag fyllde år, men nu sa hon att

hon hade köpt nå mer, tooka! vill ju inte ha ngt heller.

men lite nyfiken blir jag ju alltid. HATAR att vara nyfiken, tss.


imorgon har jag fått en liten sovmorgon iaf, får sova en hel timme

längre! TACKAR! jobbar till tre, sen så är det seriefinal,

sund på hemmaplan. och efter det är det äntligen helg. det

hurrar jag dubbelt för!


nu ska jag gå och kika på hur familjens "martin timell" sköter sig

innan det blir duschen. sara försöker göra om i sin skrubb.
och hon tror också att hon kommer klara det alldeles själv,

utan hjälp från pappa. jag sätter min röst på att pappa

kommer få rycka in! vad tror du?


återkommer,

/ m ikaela' 

Ovido - Quiz & Flashcards