Alla inlägg den 12 juni 2008

Av mikaela - 12 juni 2008 23:26

min älskade student :')


idag har det varit studentfirande. så himla fina allihopa. blir

tårögd bara jag tänker på det. kankse lite löjlig jag men, haha.
älsklingen min var suuuppppeeeer söt! stilig som aldrig förr.

hur som helst så har det varit bra. lite stressigt för att man ska

behöva åka och träna bara. menmen. det gick ju bra till slut ändå.

orkar inte hålla på att dra upp en massa om dagen nu faktiskt.

knäppte massa fina bilder också som jag inte orkar lägga ut här utan

en bild får duga här. resten tänkte jag väl lägga ut nån annan

gång då jag orkar.


sitter iaf i valet och kvalet om jag ska gå och lägga mig elr inte.

ska åka in till stan och hämta emil och några sen. men chansar

på att det blir seeent så jag ska nog ta mig en tupplur. imorgon

väntas ju trots allt jobb. aja, det ordnar sig.


det blir lite tv nu iaf.

/ m ikaela'

Ovido - Quiz & Flashcards