Alla inlägg den 3 juni 2008

Av mikaela - 3 juni 2008 15:28

helt slut känner jag mig efter ännu en arbetsdag. men ack så

roligt det är. riktigt omöjliga har barnen varit idag så det har

varit mest spring och skrik, det är väl ändå så dom ska vara. hö.

imorgon så har jag tagit på mig stängningen så då blir det långdag,

alltså 08-18 tro jag det blir. så så kan det vara. fick sluta tidigare idag

så det går väl bra tyckte jag.


idag så är det träning på schemat. inte tränat på en vecka ungefär

så det blir nog lite jobbigt. är ju så himlarns trött också så det blir

nog till att ta sig en tupplur innan det bär iväg på träning. emil kommer

snart ner hit så jag får dra med han och vila lite, men om jag känner

han rätt lär han väl umgås med mina syskon ist. brukar bli så ibland.

annars idag händer det absolut ingenting. ska sova då jag kommer

hem från träningen. ja det kan du ta och skriva upp! haha.


tusan va leeee jag blir, grannen kom precis över och kollade om

jag ville jobba på bogrundet från och med imorgon och nån vecka

framöver men då såklart så kan jag inte eftersom jag är uppe i ljustorp

tills midsommar, ATTSINGEN säger jag bara. gäller ju att ha lite

tajming också, men det har inte jag. tur va så skulle han ju

kolla ifall det gick att ordna ändå, så jag håller tummarna! vore

ju helt underbart det.


nu ska jag iaf se om emil är på väg,

/ m ikaela'

Ovido - Quiz & Flashcards