Alla inlägg den 2 juni 2008

Av mikaela - 2 juni 2008 20:43

ja, min frånvaro har ju som ni kanske redan vet bestått av

resan till stockholm som varade från i tisdags tills igårkväll.

har varit kanon, precis allt tro jag faktiskt. härligt väder

osv. konserten var helt obeskrivligt bra. hua. men dock hade

vi ju inte bästa platserna, ångrade mig till tusen då man pratade

med min tv-stjärna (för ni har väl sett nyheterna på tv4?! :D hih)
som stod längst fram och vinkade glatt till

oss därbak, höhö. men det gör inte så mkt, om dom kommer

nästa år så står jag också längst fram, det är en sak som är

säker. blev grönan, lite shopping god mat och härligt sällskap med.

behöver inte gå in så mer detaljerat tycker jag. så det är

väl så mina senaste dagar sett ut. hemfärden i bilen vill jag

helst inte göra om iaf, svettigt, klibbigt, ja allt sånt där som

man helst vill slippa, men efter en sån här kanonvecka kan

man nog stå ut med lite sånt dom sista timmarna innan vi var hemma.


idag var det ju återigen måndag och därmed väntades jobb.

trött och lite sliten tog jag mig ändå upp imorse och for till

kära ljustorp där mina små änglar väntade. önskar att dom vore

som änglar ibland iaf, snälla och så, inte för att alla änglar kanske

är snälla men ändå. hah. emil låg kvar i sängen och sov så sött

och jag skulle kunna gjort vad som helst för att bara få ligga

kvar men icke, bara att kliva upp och se glad ut. har iaf tagit mig

igenom dagen bra, trött som attsingen nu vill jag lova.


sen jag kom hem har det iaf bara varit flaxande fram
och tillbaka tycker jag, direkt efter jobbet for jag
och hämtade upp emil hemma hos han, for

hem till mig åt mat, åkte till birsta för att släppa av han och

jennifer medans jag åkte in till stan för att hämta sara och sen

tillbaka hem, sen till birsta åter igen för att hämta hem emil och

jennifer. hmpf, väl hemma igen så kommer vi på att vi ska åka hem

till emil en sväng och vara lite sooocccciii.. sen på ica för att köpa

dricka åt pappa christer, hem till emil igen med den och DÄREFTER

får jag åka hem till mig igen. hah. ni kanske inte fattar, men det

gör inget. inte så intressant heller. lite onödigt men, höh. aja.


nu ska jag ta och hoppa in i duschen med baby!

återkommer väl imorgon, bjuder på en bild sen konserten

också, finns mer men orkar inte hålla på att ladda upp en massa.

så njuuuuuuuuuuuuuuuuut. för det gjorde jag.


/ m ikaela'

Av mikaela - 2 juni 2008 17:51

hååååållll ut, uppdatering är på väg.

nån gång :p höh,


nu ska jag åka och hämta babe och sis.

tjohejs

Ovido - Quiz & Flashcards