Alla inlägg den 11 juni 2008

Av mikaela - 11 juni 2008 22:14

japp, då skriver jag här igen. jag som inte ens har nån

så kallad blogglädje, höh. men men. var en sväng på birsta

förut, emil fick med sig en plattv, och simon en

bärbar dator. kanon, alla nöjda och glada. haha. efter det

var det ju tänkt att jag skulle åka och kolla på fotboll men

det regnade så himla mkt så jag skippade det. var ist hemma

med emil och donade med tv:n lite. sen så skjutsade jag

honom och simon till tom där dom nu är och super djävulen! hah. 

själv så sitter jag med en täppt näsa

och funderar på att krypa ner under täcket. är trött som

ett as och vill inte tänka på att kliva upp imorgon. men

sånt är livet. blir en kortdag imorgon också som tur är.

TACK älskling för att du tar studenten, haha näerå.

kul att jobba, lite värre blir det då man är morgontrött

som jag. det har nog smittat av sig från emil, han är

nämligen den tröttaste människan som finns på morgonen.


hur som helst, imorgon tar ju baby studenten och det ska

ju firas! blir middag och grejer efter dom tjohat och

grejat på vagnen. därefter så ska man åka och träna.

japp, så är det. vi har träning på självaste studentdagen.

klockan 21, endast för att alla ska hinna fira deras vänner osv.

KUUUL. not. men det är också sådant man får ta här i livet.

på fredag blir det iaf partaj, fullt ös medvetslös!


nu är det godnatt från min sida,

hörs kanske imorgon!


/ m ikaela'

Av mikaela - 11 juni 2008 16:28

skriver lite även fast jag egentligen inte orkar.

idag så har vi haft en liten utflykt med skolan så

vi åkte till norra berget och lekte av oss lite i regnet.

elr som barnen sa; stads norra berget! hah.

dagen har gått fort tycker jag, redan klockan 14 begav

jag mig hemöver. åkte först till arbetsförmedlingen och

grejade lite. därefter hem. nu är jag med emil och

ska väl snart åka in till birsta med christer och eva

och kolla ut en plattv som emil ska få imorgon!

därefter ska jag nog ta och kolla på div4:as match

eftersom emil ska till tom och fira lite med boysen.

får väl se om jag får sällskap inatt av en fuller emil.

det visar sig, hoppas på det eftersom man inte är

så van att sova ensam nuförtiden. uffa. hur som helst.

blev ett längre inlägg än vad det var tänkt från början.

hah. lär väl kankse skriva en rad lite senare ikväll

med tanke på att jag kommer vara lite rastlös ikväll.  
så nu tackar jag för mig, TACK.

Ovido - Quiz & Flashcards