Alla inlägg den 17 juni 2008

Av mikaela - 17 juni 2008 18:36

jag har världens bästa älskliiing. så himla glad att jag har dig.

utan dig faller allting isär. du är oslagbar! jag älskar dig mer

än något annat. PUSSS!


imorgon blir bilen lagad också, tack för det!

nu är det träning som gäller. hejsvejs.


/ m ikaela', nu är jag glaaaad igen!

Av mikaela - 17 juni 2008 16:35

trött är dagens förnamn. frustrerad är dagens efternamn.

trött blir jag för dom tidiga mornarna. frustrerad blir jag

eftersom bilen är trasig. och för två veckor sedan var den

på service och då var det en hur fin bil som helst UTAN fel.

emil och jag fastnade på ica maxi igårkväll. men som tur va
kom vi hela vägen hem till honom. men därifrån kom vi aldrig.

christer kollade lite och hittade inget fel så nu ska den in

på undersökning igen. ROLIGT, NOT. hoppas att det inte är

ngt allvarligt fel och att det inte blir dyrt. vi har planerat

en massa som vi ska göra nu i sommar så attans tar det

om det spricker. vore himla synd. men med vår tur så lär det

väl kosta skjortan. men en sak säger jag bara; kosta vad det

kosta vill, bilen ska bli lagad. och det är NU.


annars då, hah. jo förutom bilen så är det mesta lungt.

solen skiner och vi jobbar ute hela dagarna, känns underbart.

ikväll blir det träning igen. jag orkade faktiskt igår. orkar

det nog idag också. känns skönt då man kommer hem igen.

sen efter träningen så åker jag till emil och soooveerr.


nu måste jag rensa upp på rummet.

/ m ikaela'

Ovido - Quiz & Flashcards