Alla inlägg den 24 juni 2008

Av mikaela - 24 juni 2008 17:41

lite dålig uppdatering nu på sista tiden från min sida.

så, förlåt. verkar ju ändå ha mina "trogna" läsare kvar..

nice. hur som helst så har jag under den senaste tiden

sysselsatt mig med jobb, träningar, umgåtts med folk

osv. mkt trevligt tycker jag.


idag så gick jag iaf hem tidigare från jobbet. dvs klockan

10 tackade jag för mig. mådde så sjukt illa. och yr som

attsingen var jag. och nu känns det precis som om jag har

feber! YIPPIE. men imorgon ska jag kämpa mig igenom dagen

vare sig jag har feber elr inte. har iaf legat i sängen hela

dagen och småsovit och glott på oth! emil har fått pysslat

om mig, hih. nu snart tänkte jag hoppa in i duschen och

sen bege mig till bergeforsen för att kolla på fotboll.

matchen jag egentligen skulle varit med på. div4 spelar mot

sdff så det kan bli skoj. mammsi och pappsi verkar redan vara

där eftersom sara ska spela.


aja, ska försöka bättra mig med uppdateringen i fortsättningen.

denice och jag ska ju bli som blondinbella! HEJJA!

det var allt från mig.

/ m ikaelaaa'

Ovido - Quiz & Flashcards