Alla inlägg under januari 2008

Av mikaela - 3 januari 2008 17:31

nu är det hockeydags igen, och det innebär jobb. har jobbat hela dagen med, tömt butiken i stan osv. ikväll efter hockeyn ska jag åka till min älskling och mysaa.. och imorgon ska vi nog åka skridskor eftersom vi inte gjorde det igår.. göra smörgåsar och varm choklad, mysigtmysigt.


my sweet love!


nej nu är det jobb som gäller.

tjohejs..



Av mikaela - 2 januari 2008 17:16

         

här är några bilder sedan nyår, kommer nog att lägga ut

alla på pixbox inom en snar framtid.. 


jaha, ett nytt år. ett nytt år med nya möjligheter?

det år som gått har varit underhållsrikt, kan man säga så? hur som helst.

har varit med om helt underbara saker, en del tråkiga saker har nog också hänt, men det är dom bra sakerna man minns och dom bra sakerna väger upp alla dåliga saker. har iaf inte avgett ngt nyårslöfte eftersom jag vet att jag inte kommer kunna hålla ngt.


själva nyårdagen firades genom att äta middag hemma hos emil med lars, amanda, påsen och simon.. efter middagen kom det en massa folk dit, och efter det åkte vi till en fest i skönvik som verkligen var i underkant. åkte hem efter att ha varit där i ca 30 min. vi tyckte att det skulle bli mycket bättre om vi bara åkte hem, myste och inväntade tolvslaget och det nya året!

jag tyckte att vi hade det trevligt, men lite synd bara att det blev som det blev med festen.  


idag har det inte hänt mycket, jag och emil tog en sovmorgon till 12 nån gång och därefter åkte vi till farbror doktorn med kissemissen min, saras fick också följa med eftersom vi måste få veta om det är en tjej elr inte. min katt skulle ha kastrerats men hade tydligen bara en pungkula så det blir operation den 17:e.. och saras kisse är en tjej, stackarn, i 10 måndader har vi gått och sagt han till henne, lite komiskt också. menmen, den 17:e ska vi se till så dom ej kan bli/göra små missar, hih.  


ikväll så är det fotbollsmöte också. efter det blir det skridskor! WIHO, jag som inte kan åka ens en gång. kommer få åka och hålla i sargen hela tin.. jaja.


men gud vad jag skrivit idag, nu ska jag duscha och göra mig klar!

tjohejs.


Ovido - Quiz & Flashcards