Alla inlägg den 4 januari 2008

Av mikaela - 4 januari 2008 14:47

.. tår får man räkna med om man ska åka skridskor.

fy vad man kan frysa alltså, även med tjocksockar och diverse underställ..

menmen, mysigt kan det ju också vara. jag älsklingen och amanda åkte lite skridskor idag. vi var helt ensamma på planen tills vi beslutade oss för att åka hem, då kom det ett par småttingar som också ville åka, så vi hade tur som fick ha hela planen för oss själva. lars och amanda kom ner en sväng också :).


så nu sitter jag lite småfrusen här och ska nog gå ut och hämta in emil så vi kan ta en varm dusch. han är nämligen ute och leker med min lillebror, svinkul tycker jag att det är.. NOT.


ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, ska hämta emil på jobbet sen bara, blir kanske en sväng in på nordic för att kolla på lucas när han spelar också. får väl se vad som händer.


over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards