Alla inlägg den 23 januari 2008

Av mikaela - 23 januari 2008 19:03

förstår inte varför man ska vara så himla trött för. hua, inge kul. helt slut.

orkar inte göra nånting längre. skulle egentligen ha tränat nu, men jag har ont i huvet så jag vet inte vad jag ska ta mig till, och sömnig, otroligt sömnig.. så, ja, ingen träning ikväll.. tänkte väl försöka ta mig ut på en promenad snart, rensa huvudet. och för en gångs skull tror jag emil vill följa med mig, annars så är det bara jobbigt tycker han. får se vad det blir.


annars idag så har jag jobbat, började med att jag fick en bamsekram av e när jag kom dit. lite paff blev jag vill jag lova, hah. gulligt också. hur som helst, efter jobbet åkte jag hem, sen inte mycket mer. är helt enkelt för lat för tillfället för att göra ngt.


igen, igen och åter igen..


nu-prommis, elr möjligtvis sängen!






Ovido - Quiz & Flashcards