Alla inlägg den 18 januari 2008

Av mikaela - 18 januari 2008 18:15

ja du, jag vet inte vad jag ska tro längre..

STOR SUCK!.

Av mikaela - 18 januari 2008 17:25

jahapp, fredag igen. innebär helg, skönt det. idag så har jag varit tröööött.. åkte till jobbet vid halv 7, sen så slutade vi rätt tidigt, åkte och handlade lite med mammsi.. och efter det blev det en snabbdusch innan det blev stan och träffa victor! aslängesen nu så, riktigt roligt att träffas igen.


nu så sitter jag här, ska snart iväg och kolla lite på sundsvall hockey. niklas på skolan spela där också. efter det vet jag inte riktigt vad det blir.. lungt ikväll iaf, träning imorgon, sen innebandy med bella? det visar sig vad som händer och sker i helgen.


ska jobba nästa vecka också, bli bra det. ger ju lite pengar iaf så..


nu ska jag nog ta och knäppa ett kort elr två på trattkattera, delar kanske med mig av dom lite senare. hih.


over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards