Alla inlägg den 22 januari 2008

Av mikaela - 22 januari 2008 08:58

tidig morgon idag igen. ännu tröttare än igår är jag iaf. less också. känns som om att jag kommit in i en dålig kurva nu. hmpf, ska försöka ta mig ut ur den! NU NU NU.


igår så jobbade jag ju, gick väl bra. sen så fick jag åka in med sara på akuten efter att vi varit på läkarstationen, och just nu ligger hon på operationsbordet igen.. nånting som hade släppt i knät som dom var tvungen att fixa till eftersom hon inte ens orkar lyfta luft. men det blir bra till slut hoppas jag.


hur som helst så var jag en stund med bella innan det var matchdags. spelade mot söråker och vann med 7-2!!! tappade även mitt navelsmycke nånstanns på plan, hah. that's life. efter det så åkte jag först och lämnade hannah och sen hem, duschade och väntade på emil. gjorde inte allt för mycket. låg och pratade en massa, elr jag pratade och emil svarade, hih. sen så "räknade vi får" eftersom min tv är trasig.. måste ha en ny för det går ju inte att räkna får varje kväll.. långtråkigt, det tar ju aldrig slut på dom. haha.


idag så är det jobb som gäller, sen va med emil, träna?!, SOVA!!..

det är min dag idag.. ska se om jag orkar anta utmaningen från bella senare idag också, får väl see.. :)



nu-fix, jobb!


Ovido - Quiz & Flashcards