Alla inlägg den 13 januari 2008

Av mikaela - 13 januari 2008 11:12

jaha, då sitter man här igen då, vid den "kära bloggen".

skrev ingenting igår men kan ju ta och berätta lite om gårdagen. började med att vakna, precis som alla andra dagar. klev upp och duschade.. efter det försökte jag SLITA upp emil ur sängen men han vägrade, typ som vanligt. efter ett tags tjatande så klev han äntligen upp, vi åt frukost, sen så bar det iväg till härnösand och det väntades jobb för emil och lars. jag åkte därifrån till ishallen, kännde inte att det var nån mening att åka hem igen när det bara va en timme kvar innan jag skulle börja jobba, så jag hann färdigt med mina grejer rätt tidigt igår. jobbade ju med henke igår eftersom varken sara elr bella kunde. men det gick ju bra ändå.


efter hockeyn så åkte jag upp till härnösand igen, för att hämta emil och lars. plockade också upp amanda på vägen hem. därefter blev det en kycklingrulle på pizzan :), mumsigt. sen hem till lasse för att se film :). trevligt. ja, och efter det så åkte vi hem till emil och sooov.


och imorse blev det ännu en sväng till härnösand. och jag har nästan nyss kommit hem. tänkte att jag skulle upp på sporthallen idag och kolla på lillebror när han spelar innebandy :). sen får jag se.

imorgon börjar inomhusligan! wiho, alnö står för motståndet denna gång. PEPP.


national treasure - hemligheternas bok, vill se vill se..


nu-fix, sen sporthallen.



Ovido - Quiz & Flashcards