Alla inlägg den 21 januari 2008

Av mikaela - 21 januari 2008 08:56

jahapp, trista måndag är här igen. trött,trött och åter trött. därför kan man ju undra varför jag sitter här då jag egentligen kan sova. jo, jag fick i uppdrag att vara hemma när sotaren skulle komma. han skulle komma vid halv nio, och därför åkte jag hem från emil så jag var här hemma vid 20över 8.. när jag kommer hem så sätter jag mig och äter lite frukost, sen så kommer sara ner och våran konversation lyder som denna;


m; sara, du bör nog ta på dig ett par byxor för sotaren kommer strax.

s; men han har redan varit här, jag stog inlindad i ett täcke och fattade ingenting. och.. jag tror bröstet ploppade ut. HAHA!


tyckte det var lite roligt jag.


jaja, i helgen så har jag tränat, varit med bella, bowlat, kollat på en massa sport ;). och åkt runt och träffat lite folk :-). varit med emil har jag också..

min helg har väl varit helt godkänd!


och idag då, jo idag så ska jag följa med sara till doktorn, jobba, spela match!. om det nu går med min ljumske.. :/ den gör ont. sen får man väl se om det finns tid över för annat, tror icke det.


nu-fix, doktorn, jobb!


Ovido - Quiz & Flashcards