Alla inlägg den 31 januari 2008

Av mikaela - 31 januari 2008 20:13

är på hockeyn nu, timrå ligger under och här står jag, bella och guddan och äter popcorn. mumsigt värre. sen efter matchen så ska jag upp till kowland och hämta emil och lars, sen hem och sova med min älskling!


och imorgon blir det nog en dag på stan med bellis, sen hockeytittande :). blir fett najs. ska försöka sova imorgon med.


jaja, nu ska jag se till så bella inte äter upp alla popcorn!


   


uppdaterat pixbox lite också, take a look!


Av mikaela - 31 januari 2008 12:01

torsdag redan. idag så blev det en liten sovmorgon för min del, behövde inte skjutsa upp emil till dagis utan han tog en frisk morgonpromenad med lillsis dit upp. skönt för mig. klev upp vid sisodär halv 11..


idag är det hockey, ska hinna med en sväng på birsta city med ännis också. vill träna lite fotboll med, men tror icke att jag hinner med det idag. får väl se vad som händer.


jag älskar dig, det vet du..


nu-fix&trix!

Ovido - Quiz & Flashcards