Alla inlägg under januari 2009

Av mikaela - 6 januari 2009 12:33

idag var klockan ställd på halv nio, all tvätt skulle äntligen få bli ren!! åkte och hämtade upp mammi så hon skulle få hjälpa mig lite, hah. så nu sitter jag och väntar ut tiden så jag kan hämta all tvätt och hänga den..


har hunnit med att skjutsa emil och sara till tatueraren också, båda ska bli gaddade idag. hoppas det blir som dom tänkt sig :-). på vägen hem så stannade jag och mamma till på media markt så jag kunde köpa med mig oth ses5 :-). så nu ska vi bara se klart dh och därefter börja se oth!! :-). och väl när vi är klar med det så ska jag börja se alla sex and the city programen. fick ju blandannat den boxen av emil i julklapp :-). mycket serier som kretsar i min lilla hjärna nu.. nöörden själv.


annars idag väntas tre timmars träning elr va det va.. från sju till tio iaf. överväger om jag sa ta en promenad i det fina vädret också, men jag tror dock att jag får tillräckligt med träning ikväll... annars blir det nog bara tv:n och lite småstäd här hemma..


nu väntas tvättstugan, hejdåå.

Av mikaela - 5 januari 2009 19:59

if i were a boy 
i think i could understand


nu är det hockey igen. just nu gjorde timrå mål så det står 2-1 till dom. hejjahejja! adam får ju vara med idag också, kul för honom :-).


kan ju passa på att berätta att det är jävligt kallt ute också om du inte märkt det. och nu har jag inte så mycket mer att skriva, så hejdå på er alla nyfikna människor därute som läser min tråkiga blogg! hah.


emil, du vet att jag älskar dig!

Av mikaela - 4 januari 2009 13:52

som alla andra säger jag också, nytt år nya möjligheter!


detta år ska jag göra till något bra. ta med det bra från det år som gått och bara göra saker bättre.


helgen som varit har bestått av jobb, hockeytittande osv. igår så sov systerdotter julia hos oss och det gick ju kanon. johanna var också och hälsade på oss. blev massa godis och tvtittande. mysigt värre tycker jag.

just nu står jag och jobbar och väntar på att maria ska komma tillbaka med en chokladmuffins åt mig.


sen då jag slutat för dagen blir det möte med fotbollen sen träning i två timmar. ska bli sköööönt. måste komma igång igen efter en tids lathet.


nu ska jag fortsätta jobba, hejpa!

Ovido - Quiz & Flashcards