Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

ms; lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta..

Av mikaela - 30 januari 2008 09:20

snart en vecka sedan jag skrev. har väl inte hänt allt för mycket men.. har jobbat lite, tränat, varit med emil osv.. det vanliga helt enkelt. och idag blir det lungt, ska iväg och träna ikväll iaf. sen får jag se..


jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna det där. förstår inte varför. varför,varför,varför..? ställer mig hela tiden frågan varför. kan inte släppa bilderna jag får framför mig. lika väl som jag inte kan släppa dig. du är som en drog, man blir beroende. jag vet inte om det är sant, det där dom säger om kärlek, att det övervinner allt. gör den det? jag tror det, och hoppas. för jag vet, att jag inte kan leva utan dig. men jag är rädd, rädd för den oro som alltid finns inom en.. kommer den någonsin att försvinna? orkar man med den? tiden kommer väl få utvisa vad som är rätt. jag ska vara stark, för jag vill, jag vill.. jag verkligen vill..


But something happened
For the very first time with you
My heart melted to the ground
Found something true
And everyone’s looking round
Thinking I’m going crazy


 


nu blir det gos med katterna tro jag!

hejsi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 2 februari 2009 21:23

nu flyttar jag över till denna adress, hänger du med?   http://mikaelaaaa.blogg.se   / m ikaela.  ...

Av mikaela - 31 januari 2009 22:53

tänkte avsluta denna blogg sista dagen denna månad och det är ju idag. så imorgon tänkte jag börja blogga på den andra adressen. blir väl bra.   idag har det varit jobb hela dagen lång. timrå drog det längsta strået idag och det var inte så lite hel...

Av mikaela - 30 januari 2009 22:55

sitter nu här och lyssnar på musik och tuggar lite karra.  funderar starkt på att göra ett hopp över till sängen och slå på en film. john blund kommer nog tätt inpå reklamen. men det är väl lika bra det så man kommer in i drömarnas värld. men nu fört...

Av mikaela - 29 januari 2009 22:20

skrev nyss ett inlägg som bara gick upp i rök. och nu orkar jag inte skriva om allt.   hur som helst så har jag fått det klart för mig att det ska bli en förändring. vare sig jag vill elr inte. nu ska jag ge allt på detta. hoppas bara att det blir br...

Av mikaela - 28 januari 2009 16:56

vet inte varför, men det blir samma sak varje gång. och du verkar heller inte förstå varför man blir besviken.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards