Alla inlägg den 23 september 2008

Av mikaela - 23 september 2008 21:03

nu har man förhoppningsvis bränt lite fett på träningen.

blev spel det mesta av tiden. blir ju så mörkt på en gång.

hösten kommer med stormsteg. nog om det.


ska packa ihop lite grejer nu snart och sedan hämta upp emil

och åka hem och sooova. trött nu ja.. imorgon kommer det en

ny dag. tur det va? ska vara med anna imorgon, mysa på bara :-).

men först väntar jobb, 7-16. KUUUUUUUL. som jag längtat.

ogräset here i come.


tänkte avsluta detta inlägg med en liten låt som emma gjorde så

jag blev kär i idag. håller på att ladda hem lite fler låtar från henne!

lyssna och njuuuut.


godnatt.


Av mikaela - 23 september 2008 17:30

nu är det tisdag. brukar vara den jobbigaste dagen på veckan,

men inte då. ipoden har tagit mig igenom dagen bra. lars w har

varit en trogen vän. drar upp gamla minnen osv. roligt det. 

jag och emma sa till varandra förut idag att musik kan göra en

så deppig lika väl som glad. helt sjukt egentligen att musik kan

påverka en så.. blev klart idag också att jag åker till stockholm

på en utbildning med timrå ik. ska bli roligt. åker på torsdag

och kommer hem på fredagkväll. timrå vann ju igår också! ROOLIGT.


märkte precis att jag har hål i fotbollsstrumpen, kanske ska byta den

innan man drar iväg. annars lär jag nog springa och irritera mig på det

hela träningen, vore ju lite dumt.


på lördag tjejer, då gäller det!!!!!!!!!! :D


s l u t , för nu iaf.


Ovido - Quiz & Flashcards