Alla inlägg den 5 september 2008

Av mikaela - 5 september 2008 16:45

niiiii verkar sakna mig här i bloggen. en sak är säker.

jag saknar inte bloggen. haha. men, tänkte ändå vara snäll och

skriva nån rad så ni blir nöjda och belåtna.


idag har jag varit på liftutbildning så nu har jag det på listan också.

varit höööööögt upp i luften idag vill jag lova. åt en smarrig lunch

på lasses matstuga som betsod av paella! och nu tänkte jag laga mat

åt familjen som är kvar här hemma medans mammsi och pappsi är och

roar sig i stockholm och på nån båt. kul för dom. och ikväll kommer

jag vara den bästa barnvakten av alla, jag tar med mig lillebror och

systerson på HOCKEY. HEJJA. glada blev dom iaf, så vid klockan 20 så

befinner vi oss på gärdehov. därefter så blir det film och gotta med

min älsklingsprins!


imorgon väntas jobb igen. careta denna gång. vettetusan va det var

för tillställning där men vi ska iaf sälja souvenirer där. sen får vi se vad

som händer.


nu har jag iaf mättat era hjärnor med lite onödig information
för en stund. hoppas ni blev nöjda.

slut.


Ovido - Quiz & Flashcards