Alla inlägg den 15 september 2008

Av mikaela - 15 september 2008 20:47

måndagen börjar lida mot sitt slut. min måndag har varit okej. haft nån attitydundersökning

på jobbet under förmiddagen så det har varit som om att vi jobbat halvdag bara.

eftermiddagen spenderades med jobb i en kontainer?! stavas det så?

staplat lådor osv. om vi är där imorgon också så kanske jag bjuder på en bild. men bara kankse.

det ser faktiskt rätt roligt ut, 6 tjejer som håller till i en sophög på dagarna. men det är så

det ska vara. tjejer kan göra skitgörat dom också. inte rädd för att bli smutsig under naglarna.

jaja nog om arbetet. har ju hunnit med att träna på kvällskvisten också. rullade väl på i sin

vanliga takt. och nu sitter jag här och ska snart gå till sängs och invänta emil som är på

hockeyträning. TÖVA TIGERS ;D hah.

hampus sa så här innan emil skulle iväg,

h; men emil, skulle inte du sluta spela hockey?

e; jo, men att spela med töva är ju som att sluta!

HAHA, lillgubben min. om jag känner han rätt kommer han vara helt slutkörd efter denna träning.

efter en timmes skridskoåkning i lördags var han trött så. annars brukar han ju vara på g, men

inte just nu. inne i en formsvacka kankse?! jaja. lite träning sen så är han igång igen.


färdigsurrat för idag skulle jag tro..

s l u t .

Ovido - Quiz & Flashcards