Alla inlägg den 20 september 2008

Av mikaela - 20 september 2008 19:00

lördag idag, match stod på schemat. stöde stod som sagt för

motståndet. vi gick därifrån med tre pinnar efter 3-0. nästa lördag

är det seriefinal mellan oss och sund if. det lag som går därifrån som

vinnare kliver också upp en division. blir nog en riktigt spännande match.


annars idag har det inte hänt så mycket, ska snart skjutsa in lillasyster

till stan. och sen blir det hemmamys med emil. det ryktades om att det

blir nya arkiv x filmen. känner mig helt slut i kroppen, slummrade till

en stund förut då jag tittade på tv så nu är jag tröttare än tröttast, igen.


imorgon är det söndag, och det innebär att det är sista dagen på veckan, och sista lediga dagen innan den
nya veckans jobb väntar. logiskt va? min söndag tänker
jag nog tillbringa till viss del i kovland där systers man ska spela
match mot söråker. tänkte nog ta en svängom med moppen

på rummet också. känns som om det behövs. annars vet jag icke vad

som sker, händer det något roligt på söndagar ens?


nu ska jag nog allt ta och rycka upp mig lite så lördagskvällen blir

lite roligare än så här. morsning korsning.


s l u t .


All of the things that I want to say
Just aren't coming out right
I'm tripping on words, you got my head spinning
I don't know where to go from here


Ovido - Quiz & Flashcards