Alla inlägg den 8 september 2008

Av mikaela - 8 september 2008 20:56

blev aldrig så jag kom tillbaka hit till bloggen och skrev ngt igår.

vinst blev det iaf. 1-0. tätt och jämnt. efter matchen for vi raka

vägen hem för att snabbt byta om och åka in på bio. det var jag, emil,

tom, elin, lars & amanda som åkte in. såg arn2. fick godkänt av mig.

var trött som en apa då vi kom hem så det blev bara lite surr som

vanligt och tätt därefter kom john blund på ett efterlängtat besök.


idag har det varit som jobb som alltid. gick supersnabbt tyckte jag.

emma is back in town ju så! och på bogis också. riktigt kul. hoppas

det blir ett låååångt besök. ett år sen sist så..

efter jobbet for jag hem och åt mat, sen efter det tänkte jag gå och

lägga mig ett tag men blev aspigg av en speciell grej! och den ska ni

få veta snaaaart. inte idag. för allt är inte klart än. nu blev ni nog allt

nyfiken va,va?! jaja, ni får nog snart veta. blir askalas.

har också hunnit med att träna o så, och nu sitter jag bara och väntar

på min älskade som är på väg hem från jobbet. hoppas han kommer snart

eftersom jag saaaaknar han så.


nu ska jag iaf gå och klä på mig. hörs väl imorgon om jag har lust.

slut.


don't drink and drive!!!!!!!!!!!!!!!

IDIOOOOT.

Ovido - Quiz & Flashcards