Alla inlägg den 17 september 2008

Av mikaela - 17 september 2008 20:36

ja, det blev ett inlägg till idag. jag som tänkt lägga ner detta.

jaja, vi får väl se hur det blir med den saken. just nu sitter jag med

färgen i håret igen. kallufsen behövde detta. kändes skönt och få

det ur världen. har inte hänt så mkt sedan sist jag skrev. jag och

sara var iaf ute på en sväng förut. gjorde lite "olagliga saker", men

det tänker jag inte berätta om, thadaaha.

ska snart åka till emilpemil också, bara färgen gjort sitt.

jag hade tänkt att ha en riktig slappeftermiddag/kväll men så har det

inte blivit så jag lär väl vara jätterolig att vara med sen, kommer somna

så fort jag lägger ner huvudet på kudden skulle jag tro. som alla

andra kvällar. haha kultjej.


nu ska jag skölja håreeeeet.

s l u t .

Av mikaela - 17 september 2008 17:22

nyss käkat middag osv. så nu är magen mätt och belåten.

idag började vi återigen med ogräsrensningen. USCHA!

hatar ogräs, lådor och plant. men jag trivs på mitt jobb,

så det är ju bra. haha. jag och emma började prata lite om

varför man bloggar. ja varför gör man det? ni som har en

blogg, varför bloggar ni? vi kom iaf fram till att det nog mest

är för att fördriva tiden lite.

konstigt nog så sätter man sig och skriver ett inlägg i all rusning

i vardagen, om det nu finns nån rusning?! man klämmer in

ett inlägg som egentligen inte betyder ett dugg. för vad betyder

mina inlägg för dig? inte ett spratt kan jag tänka mig.

och precis som alla andra onödiga inlägg sitter jag ändå här och

babblar massa strunt. vilket liv.. haha!


nu ska jag iaf ut med saris en sväng, kanske återkommer lite senare

med ytterligare onödigt inlägg. vem vet.. kanske har tråkigt och måste

fördriva tiden lite...


s l u t .

Ovido - Quiz & Flashcards