Alla inlägg den 11 september 2008

Av mikaela - 11 september 2008 21:27

dagens träningspass gick bra, lungt och mycket skratt fick

vi fram, det gillas! nu har jag precis bäddat upp bäddsoffan

och inväntar min sängkamrat. sängkamrat, hur perverst låter

inte det. aja, det måste man få vara ibland också. kanske undrar

varför vi sover i soffan ist för sängen? vare sig du vill veta elr

inte så kommer jag nu skriva det.

min säng g n e k a r så fruktansvärt mycket så man vaknar då man

vänder sig om, annars är den kanon. men orkar inte med att

vakna tusen gånger per natt, och emil är inte den som ligger

still då han sover så det blir inte så väldans mycket till sömn

i den sängen. därför brukar vi sova i soffan. nu vet du/ni det.

anteckna gärna. hah.


nu är det godnatt här.

g o d n a t t .

Av mikaela - 11 september 2008 16:58

träning nu om en timme, trött också så jag vet inte hur det ska

gå ihop. men på något sätt ska det väl ändå fungera.


idag blev det bokat och klart att vi åker till turkiet den 11oktober.

mamma, pappa, jennifer och hampus stannar i en vecka medans

jag&emil blir kvar i två. blir supermysigt tror jag. lilla sara blir hemma

eftersom hon ska till spanien i två veckor och hälsa på sin lilla prins

lucas som ska vara där i 7veckor elr ngt liknande. lite trist tycker jag.


imorgon är det äntligen helg igen. och slutar också
halv3 imorgon eftersom vi dragit in på luncherna under veckan.
blir underbart. helgens planer vet jag inget om. match på lördag iaf,
får se sedan på träningen om man får vara med elr icke.


nu ska jag ta fram lite kläääder. i'll be back.

slut.

Ovido - Quiz & Flashcards