Alla inlägg under november 2008

Av mikaela - 6 november 2008 19:33

hååååååll uuuuuuuuuuuuuuut.


kankse dyker upp ett inlägg lite senare ikväll.

Av mikaela - 2 november 2008 17:44

helgen börjar återigen lida mot sitt slut. har hunnit varit på

maskeradfest hos danne, varit på 30års-fest hos jocke och

på det jobbat. en späckad helg helt enkelt, och imorgon väntar

kottarna på mig så jag ska plocka ner dom. även fast det har varit

helg och man ska ha hunnit vilat upp sig tills måndagens jobb

kommer igång igen känns det inte som om kroppen har hunnit

med det där att vila. får se hur mycket man tar igen det ikväll.


snart ska jag iaf upp till ishallen och göra klart i shopen. får se hur

lång tid det tar. efter det blir det hem till tv:n och desperate housewives.

jag och emil ska sätta igång med ses1. rooooooligt.


och med det tackar jag för mig.


how could you take me for granted all these years
you kept telling me, no it won't happen again,
but every time I turn around, you stab me in the back

Av mikaela - 1 november 2008 23:47

det gäller att hela tiden hålla huvudet högre än högst.

visa att man inte är sårbar fast man egentligen är längre

ner än vad man någonsin kan komma. får aldrig visa att

man är i tusen bitar. för hur skulle det se ut?


no, nothing can be done this time

Ovido - Quiz & Flashcards