Alla inlägg den 10 november 2008

Av mikaela - 10 november 2008 22:23

eftersom jag inte orkar ladda upp bilder här i bloggen så har jag

varit lite flitig och uppdaterat min pixbox med bilder sedan lördagens

bravader, ta en titt där vet ja!


http://mikaelaaa.pixbox.se :-).


och med det säger jag godnatt.

Av mikaela - 10 november 2008 19:54

tänkte börja detta inlägg med att säga grattis till bror som fyller 10år idag :).


jobbet idag har varit okej, har inte plockat så mycket kottar. fick stapla

lådor osv hela förmiddagen. sen ett pass på eftermiddan så blev det

nästan inget gjort eftersom dom va så sega att få dit våra stegar osv från

slottholmen. sista passet blev det lite plockat, men det blir ju mörkt

så fort så man ser ju inget så vi fick gå in och vänta ut tiden ist.. riktigt

intressant att veta va? allt mitt tjat och gnat om detta jobb och kottar.

men snart är det slut, bara 9arbetsdagar kvar.

sen blir jag och emma arbetslösa samtidigt, haha! knäppisen :-p. det

tog ett bra tag för emma att inse det, hih.


annars idag så har jag firat bror då. av mig och emil fick han ett billjardbord

som han ville ha. det blev han glad för som tur va. efter lite tårta osv så

begav jag mig ut i höstmörkret med anna och rensade tankarna lite. och

nu strax tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig lite renare än så här.

det kan behövas om jag säger så.. sen blir det till att krypa ner i sängen

och mysa framför tv:n. hoppas bara att emil dyker upp snart.


imorgon så ska jag och emil åka och kika på två lägenheter i timrå. får

verkligen hoppas att det blir något den här gången. vill flytta, hur kul

kan det vara att bo hemma då man är 20år? inte för att jag inte trivs hemma

eller på något sätt inte tycker om min familj, för det gör jag. men

man vill ju stå på egna ben nu. det klarar jag faktiskt av, tro det eller ej. ha-ha.


dags att kila, 


will the moon be shining as bright as before?

Ovido - Quiz & Flashcards