Alla inlägg den 16 november 2008

Av mikaela - 16 november 2008 16:08

jag älskar dig!

Av mikaela - 16 november 2008 15:47

idag är det den tråkiga söndagen som är på besök igen.

min söndag har hitills bestått av jobb och lite städning. vilket kankse

inte kan uppfattas som så väldigt roligt. men det måste göras det med.

helgen har varit helt okej, har inte hänt något speciellt förutom jobb.

jo, i fredags blev det bio och saw5. uscha, förstår inte varför jag utsätter

mig själv för sådana filmer. men det var helt okej. och igår efter allt

jobbande så åkte jag hem till emil och myste framför dh.. så det var min helg.


lite senare idag så är det promenad med anna som står på schemat.

därefter så blir det nog nån film med emil, lars&amanda.

och imorgon väntas jobb igen, ska bli roligt att se hur länge vi får jobba

denna vecka.. får ju även nycklarna imorgon! WIHO.


städningen måste bli klar nu nån gång så det är bäst att jag sliter mig från

denna burk, hejs.

Ovido - Quiz & Flashcards