Alla inlägg den 14 november 2008

Av mikaela - 14 november 2008 17:39

veckans jobb med kottarna är slut, skööönt tycker jag.

får se hur mycket jobb det blir till veckan där. hoppas på hela

iaf. men vi får se. snön/regnet idag har inte gjort en så superpeppad

på att leka apa där i träden om man säger så. var bra att vi

fick gå hem halv 3 idag..


som ni vet så var vi och kikade på lägenheter i tisdags, och det gick

väldigt bra så på måndag får vi nycklarna till vårat nya hem.

ska faktiskt bli riktigt skönt att få stå på sina egna ben. blir inte inflyttning

på en gång eftersom vi ska tapetsera om i alla rum plus att vi ska

måla lite. blir kanonbra det där. har varit och tittat ut tapeter så allt

sånt är klart också. så nu vet ni det också. det var det jag skulle berättat

för er då jag var så glaaad. höh. aja.


ikväll blir det nog bio med emil och lars, hoppas att amanda också hänger

på. dom var sugen att se saw5 så det är väl bara att hålla i hatten då

man sitter där. jag som är trött behöver nog inte vara rädd för att somna.

sen blir det till att åka hem och sussa kudden. imorgon väntas jobb igen.

först birsta sen på matchen. HEJJA!


nu ska jag ta och hoppa in i duschen och få av mig den stinkande lukten

som fastnat på kroppen min. MuMa.

Ovido - Quiz & Flashcards