Alla inlägg den 23 november 2008

Av mikaela - 23 november 2008 01:02

då var det söndag då, ja klockan är ju faktiskt efter midnatt.

igår, elr rättare sagt i fredags så åkte jag, emil, adam och sara

och bowlade. gick inte allt för bra för mig, så en solklar sistaplats

för min del. men inte grinar jag för det heller. haha. därefter blev

det max.


så igår då (lördag) blev det jobb, gick smärtfritt fram. som alltid..

inte för att det brukar göra ont att jobba men, höh. efter jobbet

så gick vi och handlade gottat tills kvällen. ja, och avslutningen

är nu över och här sitter jag dödstrött och förstår inte riktigt

varför jag är uppe än. var en trevlig kväll som slutade bra helt enkelt.

blev ett och annat gott skratt, bilder kommer nog att dyka upp här inom

en snar framtid. vår lilla grupp var utomjordingar. var rosa och silver

hela jag. så det var en härlig dusch som väntade då jag kom hem. men

nu är man som en människa igen. kommer inte vara nå bakis
imorgon eftersom jag endast drack en halv cider. viktigt, en halv! haha.

men det var riktigt roligt att se att alla tog det på allvar det där med

maskerad!! KUUL.


nej nu ska jag ta och hoppa över till sängen och lite tv innan john blund

kommer på ett kärt besök igen.

ska invänta emilpemil som är ute i svängarna också, får väl se hur länge det blir.


nattiiii!

Ovido - Quiz & Flashcards