Alla inlägg den 30 december 2008

Av mikaela - 30 december 2008 16:11

nyss kommit hem från jobbet. såå himla lungt hela dagen idag. passade på att springa ett utav alla ärenden på systemet innan jag gick hem också.


idag fyller storasyster 31 år så grattis till henne :-). vi ska bort dit sedan då emil kommit hem osv. ska på birsta city en sväng igen sen också, men då blir det till att hitta ett par skor som passar. får se hur det går.. upptäckte att mina var helt sönder i sulan förut, och det är inte första paret skor från scorett som går sönder på en gång. USCHA, det tycker jag inte om. lär inte ha kvittot kvar heller så jag kan inte gå dit och be dom laga dom.. men om dom gör det så tar det väl flera månader som sist. så jag tror jag skippar det denna gång.


morgondagens planer börjar nu bli fastställda!! äntligen, sådär en dag före. det blir iaf middag här hemma med lars&amanda, sen bär det iväg till öhrling på husfest. blir nog bättre än förra året då vi for fram och tillbaka och nästan missade tolvslaget, haha.


nu blir det lite hemmafruar innan birsta.

Ovido - Quiz & Flashcards