Alla inlägg den 2 december 2008

Av mikaela - 2 december 2008 14:44

andra december idag. vi har då sovit två nätter här i lägenheten och

allt känns bara bra. börjar får lite mer ordning på allt nu.. vi väntar mest

bara på att vaktmästaren ska komma hit med ett badkar och fixa lite

andra grejer.


igår var jag och tränade för första gången på mycket länge kändes det som.

nu i december så dras träningsdosen upp igen vilket man kan tycka är bra!

efter träningen så följde sara med hem hit och sov hos oss. blev lite film

och mys. imorse for både sara och emil tidigt medans jag låg kvar och sov.

tog mig en rejäl sovmorgon ända fram till tolv. men ändå är jag trött nu..

hur nu det kan gå ihop. och min dag hitills har besått av att kika på despret!!


idag då emil kommer hem från jobbet så ska vi fixa upp gardinerna, tavlorna

och lite sådant.. därefter blir det mys bara :-).

nu ska jag ta och fortsätta i mitt tv tittande..


hööörs!

Av mikaela - 2 december 2008 14:44

andra december idag. vi har då sovit två nätter här i lägenheten och

allt känns bara bra. börjar får lite mer ordning på allt nu.. vi väntar mest

bara på att vaktmästaren ska komma hit med ett badkar och fixa lite

andra grejer.


igår var jag och tränade för första gången på mycket länge kändes det som.

nu i december så dras träningsdosen upp igen vilket man kan tycka är bra!

efter träningen så följde sara med hem hit och sov hos oss. blev lite film

och mys. imorse for både sara och emil tidigt medans jag låg kvar och sov.

tog mig en rejäl sovmorgon ända fram till tolv. men ändå är jag trött nu..

hur nu det kan gå ihop. och min dag hitills har besått av att kika på despret!!


idag då emil kommer hem från jobbet så ska vi fixa upp gardinerna, tavlorna

och lite sådant.. därefter blir det mys bara :-).

nu ska jag ta och fortsätta i mitt tv tittande..


hööörs!

Ovido - Quiz & Flashcards