Alla inlägg den 14 december 2008

Av mikaela - 14 december 2008 23:14

jag orkar inte dra någon tillbakablick på det som hänt den veckan som gått.

den som är nyfiken får helt enkelt klara sig utan det.


imorgon väntas jobb igen. biljettsläpp vilket lär innebära mycket folk. som också är roligt och bra. efter jobbet ska vi ta med amanda och åka upp på södra berget där en två och en halv timmes lång föreställning ska pågå om snövit. och på tisdag fyller min älskade sambo år och jag har inte en blekaste om vad jag ska ge till honom. tips?? det ordnar sig i vilket fall.


nu är jag trött och ska försöka överta tv:n från emil och patrik som sitter och spelar något rallyspel. tror dock inte att jag kommer lyckas så jag får nog ta med mig kära datorn till sängen och slå igång en film här ist.


detta inlägg avslutar jag med ett godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards