Alla inlägg den 16 december 2008

Av mikaela - 16 december 2008 18:32

då är jag här igen.


efter mitt besök på bista city så inhadlades tre presenter till emil. tror han inte blir DUNDER glad men lite iaf, hehe. nejdå det tror jag blir bra. säger inte än vad jag köpt ifall han skulle klicka in sig här. vore kankse inte så roligt. väl hemma möttes jag av pappa som stod i våran hall och tapetserade klart det sista så nu är hallen så gott som klar, förutom dom tre små listerna som ska målas vita. blev himla nöjd. sen så fick vi upp lite talvor och gardingrejerna i köket så nu går det att hänga gardiner där.  men inte i vardagsrummet än, det fick vänta eftersom pappa inte hann nå mer idag. men det börjar ju likna ett hem här nu så.. känns såå bra.


nu måste jag bara städa upp lite här innan det kommer folk!

hejdååå..

Av mikaela - 16 december 2008 13:05

grattis babe på din födelsedaaaaag :-).


skriver kankse lite mer då jag kommer hem, nu blir det birsta!

hejpa..

Ovido - Quiz & Flashcards