Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av mikaela - 31 oktober 2008 13:26

tänkte skriva några rader här men vet inte riktigt vad jag ska

skriva om, så egentligen är det onödigt att jag lägger ner tid

på det.


iaf så har denna veckas jobb gått bra, snön har kommit bara.

lite tråkigt eftersom det blir blött och jävligt i träden. annars

är det mysigt med snö. fick förlängt i tre veckor till också så det

är ju possitivt, lite negativt är väl att det blir kallare och kallare.

men den 21november avslutas jobbet för denna säsong. man får

helt enkelt tänka på plånboken och vara tacksam att man har något.

och det är jag, TACK. heh. har bara jobbat halvdag idag också, skönt det.


ikväll väntas maskerad hos daniel. vet ännu inte vad jag ska dra

på mig, men ska iväg till festhyran elr vad det heter snart och kika

vad dom har att erbjuda. blir nog skoj. bror kommer hem i eftermiddag

också, ska iväg och hämta han på flyget vid fyrasnåret. innan

dess så ska jag hinna med att besöka systemet, färga klart håret

osv. men som det ser ut nu så har jag ingen brådska. tur är det, orkar

inte stressa elr så, är rätt slut även fast vi bara jobbade nån timme idag.


blev fler rader än väntat i detta inlägg, men det var iallafall det jag hade

att säga nu. hoppas att alla får en trevlig helg, det ska jag ha!


hejpa..

Ovido - Quiz & Flashcards