Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av mikaela - 26 oktober 2008 17:34

ser att ni inte svikit mig på två veckor iaf. kul att ni hänger i

även fast jag inte skrivit något. lika roligt har det ju kankse inte

varit för er som inte fått nått inlägg, haha.
nu är vi iallafall på hemmaplan igen. landade igår vid halv 8, har haft en mysig semester. borta bra men hemma bäst, det är väl så man säger?
längtar redan tills nästa gång. mycket bilder osv har vi knäppt
men orkar inte ladda upp en massa. orkar heller inte rabbla upp
här vad vi gjort. men bra har vi haft det. nu är man tillbaka i verkligheten

igen.


idag så har jag hunnit med att jobba lite, sedan gick jag och införskaffade

mig ett par stövlar. gick rätt snabbt att hitta ett par som får duga.

ska snart bege mig till härnösand för att hämta emil, därefter ska vi

en sväng till syster och ge hennes små knoddar deras presenter vi köpte

i turkiet. annars blir det en lugn kväll med film. imorgon väntas jobb igen.

kottar,kottar, kottar överallt. huaa.. haha.


nej nu har jag pratat klart för idag tror jag, återkommer kankse imorgon

med ett lite intressantare inlägg. vem vet..

Ovido - Quiz & Flashcards