Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av mikaela - 10 oktober 2008 20:24

thaimat blev det till middag hos lidins, mumms säger jag bara.

nu är magen mättad och väskan packad. nu får det blir lördag

klockan 20.30 nån gång. orkar inte gå och vänta ut tiden.


nu ska vi iaf åka iväg på affären innan den stänger, sen blir det

mys hemma framför en fiiiilm.

om jag inte skriver nå mer imorgon innan vi far så får ni väl ha det

så bra här hemma så kankse jag ska bada lite åt er också. hih. lär nog

inte sitta framför nån dumburk där nere så vi hörs väl om 2weeks,

om det inte är dåligt väder dvs. kan hända att man fördriver lite tid

framför den då. aja, det hoppas jag inte på iaf.


HEEEEEJ DÅ SVERIGE! haha, nöööööööördvarning. men jag är lycklig ändå.

Av mikaela - 10 oktober 2008 16:05

nu är det helg och semester. nästan iaf. ska bara jobba nån timme

imorgon inne i birsta så, sen så bär det iväg. packningen är i full

gång här hemma. har nästan packat klart och det har gått nästan

för bra för mig. hittar det mesta som jag ska ha med mig. inte nå

stress här inte. som tur är. bara för det lär väl allt bara gå åt pipan

efter att jag skrivit klart detta..


ska snart hem till emil för att käka middag där, efter det så kankse vi

åker in och kikar på sundsvall-leksand. emil ville nog se leksand så..

annars ikväll så blir det till att slööööööa. som vi kommer göra i två

veckor framöver! haha.


näe man kanske ska ta och göra ett ryck in i duschen nu.

kankse dyker upp nått inlägg lite senare elr imorgon!

hejdå allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards