Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av mikaela - 1 oktober 2008 22:07

jobb, jobb, jobb har stått på schemat idag, kom hem för

en stund sen från ett möte med timrå ik. roligt faktiskt. haha.

fick reda på att vi är lediga från bogrundet med full betalning

på fredag eftersom vi är så flitiga och duktiga! HEJJA! älskat.

ska ligga hemma i sängen hela dagen och bara tjäna pengar

på att inte gör nånting. det är då man känner att allt är bra! höhö.

lalalallala!


nu sitter jag mest och väntar på att emil ska komma hem från träningen.

saknar han! gosen min. är trött också så jag tror jag ska hoppa ner i sängen

och invänta honom ist. kankse john blund hinner komma på ett litet

besök?!


hör imorgon gott folk!

nattinatt, som vi alltid sa då vi va små (även nu i äldre dar ska jag erkänna!)

Ovido - Quiz & Flashcards